Kursy grupowe

Przedszkolaki
Zajęcia dla maluszków trwają 30 minut i odbywają się w formie zabawy. Dzieci siedzą z lektorem na dywanie, tańczą, śpiewają piosenki, oglądają krótkie filmiki, grają w gry, rymują, wykonują prace plastyczne itp. Wiedza jest przyswajana w sposób naturalny, nieświadomie.

Szkoła Podstawowa klasy 1-3
Zajęcia w oparciu o podręcznik z wykorzystaniem materiałów wizualnych oraz tablicy interaktywnej, jak również gier i zabaw. Użycie języka polskiego jest zredukowane do minimum.
Skupiamy się na:
- komunikacji z wykorzystaniem materiałów wizualnych
- osłuchaniu – oglądamy fragmenty bajek lub śpiewamy razem piosenki
- słownictwie – jest często wprowadzane poprzez materiały wizualne
- poprawnej wymowie „z akcentem” od samego początku. Na tym etapie uczniowie nie piszą testów w standardowej, papierowej wersji. Sporadycznie otrzymują zadania domowe.

Szkoła Podstawowa klasy 4-8
Zajęcia w oparciu o podręcznik z wykorzystaniem materiałów wizualnych, tablicy interaktywnej i multimediów, jak również gier. Na koniec semestru rodzic otrzyma pisemny raport o postępach dziecka. Użycie języka polskiego jest zredukowane do niezbędnego minimum lub całkowicie w języku angielskim.
Skupiamy się na:
- komunikacji
- osłuchaniu – oglądamy filmiki lub słuchamy nagrań
- słownictwie
- strukturach gramatycznych, poszerzając wiedzę na temat każdego konkretnego zagadnienia
- czytaniu tekstów ze zrozumieniem
- poprawnej wymowie „z akcentem” od samego początku. Na tym etapie uczniowie są mobilizowani do nauki poprzez mini kartkówki (uczniowie zawsze wiedzą dużo wcześniej kiedy i jaki materiał będzie sprawdzany) oraz maksymalnie 10-minutowe testy sprawdzające zrozumienie większej partii materiału. Uczniowie otrzymują zadania domowe, ale nie na każdych zajęciach.

Egzamin ósmoklasisty
Ten kurs przeznaczony jest typowo dla uczniów klasy 8 szkoły podstawowej. Powtarzamy wszystkie struktury gramatyczne, które uczeń powinien znać kończąc szkołę podstawową, utrwalamy słownictwo oraz omawiamy arkusze egzaminacyjne z lat poprzednich. Zajęcia prowadzone są w oparciu o wcześniej przygotowane materiały z wykorzystaniem tablicy interaktywnej oraz multimediów. Zajęcia odbywają się 1 lub 2 razy w tygodniu, do wyboru na początku roku szkolnego. W drugim przypadku zakres powtórzonego materiału jest o wiele szerszy, ponieważ na jednych zajęciach skupiamy się wyłącznie na gramatyce, natomiast na drugich – na słownictwie oraz komunikacji.

Młodzież – szkoła średnia
Zajęcia w oparciu o podręcznik z wykorzystaniem dodatkowych materiałów, tablicy interaktywnej i multimediów. Zajęcia prowadzone w języku angielskim.
Skupiamy się na:
- komunikacji i poprawnej wymowie „z akcentem”
- osłuchaniu – oglądamy filmiki lub słuchamy nagrań
- słownictwie
- strukturach gramatycznych – każde zagadnienie jest omawiane bardzo szczegółowo
- czytaniu tekstów ze zrozumieniem
- pisaniu prac obowiązkowych na egzaminie maturalnym. Na tym etapie uczniowie są mobilizowani do nauki poprzez mini kartkówki (na początku każdego nowego działu tematycznego, uczniowie z góry wiedzą na kiedy i co należy przyswoić) oraz maksymalnie 10-minutowe testy sprawdzające zrozumienie większej partii materiału. Uczniowie otrzymują zadania domowe, ale nie na każdych zajęciach. Zajęcia odbywają się 1 lub 2 razy w tygodniu – w drugim wariancie zakres materiału jest dużo szerszy, ponieważ na jednych zajęciach skupiamy się wyłącznie na gramatyce, natomiast na drugich – na wszystkich pozostałych umiejętnościach.

Matura
Roczny kurs przygotowujący ucznia do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym lub rozszerzonym – do wyboru. Powtarzamy wszystkie struktury gramatyczne, które uczeń powinien znać przystępując do egzaminu maturalnego z języka angielskiego, utrwalamy słownictwo oraz omawiamy arkusze egzaminacyjne z lat poprzednich. Zajęcia prowadzone są w oparciu o wcześniej przygotowane materiały z wykorzystaniem tablicy interaktywnej oraz multimediów. Zajęcia odbywają się 1 lub 2 razy w tygodniu, do wyboru na początku roku szkolnego. W drugim przypadku zakres powtórzonego materiału jest o wiele szerszy, ponieważ na jednych zajęciach skupiamy się wyłącznie na gramatyce, natomiast na drugich – na wszystkich pozostałych zagadnieniach. Na tym kursie to uczeń decyduje, czy chce być mobilizowanym do nauki poprzez mini kartkówki oraz krótkie testy.
